سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      در محضر خدا

      شعری از

      بهمن بیدقی

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۷۷۷۵۶
        بازدید : ۵۴۰   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهمن بیدقی

      در محضر خدا 
       
      آبروداری کن ای نفس
      شاه عالم در تماشاست
       
      این چنین نابخردم من
      با وجود  جودِ  شاهم
      آبرویم را فروختم
      من به هیچی همچو این دنیای فانی !
       
      این همه بی غیرتی در من عجب بود
      من که ازهیچ تا هم اینک ، یاری چون آن پادشاه عشق،
      دم به دم او درکنارم بود ولی بی او گذشت عمرم به ناپاکی
       
      فکر کردم با همه ‌جود و سخایش گر ببخشد
      من خجالت را چگونه تاب  آرَم ؟
      راستی،
       
      چگونه تاب آرَم من خجالت را ؟
       
       
      بهمن بیدقی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۰
      درود بزرگوار
      زیبا و جالب بود خندانک
      بهمن بیدقی
      بهمن بیدقی
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۰۴
      با عرض سلام ،
      ممنونم از شما
      ارسال پاسخ
      وحيد سخايي
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۱
      مرحبا
      چگونه تاب آرم من خجالت را خندانک
      بهمن بیدقی
      بهمن بیدقی
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۰۷
      با عرض سلام ،
      ممنونم از شما
      واقعاً مانده م خجالت را چگونه تاب آرَم ؟؟؟
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۴۵
      شاعر بزرگوار
      لذت بردم
      دستمریزا درود .درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      بهمن بیدقی
      بهمن بیدقی
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۲۲
      ممنونم از شما
      ارسال پاسخ
      لیلا امریاس(پریسا)
      شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۲:۲۳
      زیبا
      درود بر شما
      بهمن بیدقی
      بهمن بیدقی
      يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۲۷
      ممنون ازشما
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0