سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
تولد من
من زاده ی مهرم
ماه مهربانی ها
امروز تولد من است
تولد اشک من
از بطن نگاهی که آبستن دلتنگی ها بود
باران تو مرا به نظاره نشسته
و من برای تاریخ چشمهایش شعر میگویم
بغض هایم شکوفا می شود
با هق هق شعر هایم سرسبز می شوی
و من همچون عروسی شاداب
در حجله می نشینم
در انتظار داماد...
صدای توسن آرزوها
رعشه بر جان درختان انداخت
برگ ریزان شد
بارانی بود
بارانی تر شد
آه...
کاش عروس پاییز نبودم
داماد نیامد و من در هزاره های غمبار گم شدم
و قرار عیش و شادی
تا ابد بر دل پاییزی ام ماند...
برگها می رقصند ...
پایکوبی می کنند ...
ولی اندوه ها
"صنم" را از گهواره به گور می کشانند...
۱۶ مهرماه ۱۳۹۸
تولد من
بتول رجائی علیشاهدانی(صنم)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تولدتان مبارک