1__روزی که نگاه در نگاهی گم شد
در قافیه ها چشم سیاهی گم شد
دل پای پیاده تا تماشا میرفت
در شط غمی بی بی و شاهی گم شد
نسرین حسینی
__________
2__صبح آمده و بهانه ام تو
سرمایه ی عاشقانه ام تو
زیباست همیشه صبح وقتی
گرمای جنون شانه ام تو
نسرین_حسینی
_________
3__احسنت بر آن طبع روانت عشقم
بر شهد نشسته بر لبانت عشقم
پرسند مرا ساحل امنت، گویم
آغوش قشنگ مهربانت عشقم
نسرین حسینی
________
4__گر فاصله بسیار چرا ناله ی مستان؟
ای ره به کجا میبریم سوی میستان؟!
من دردبه در کوچه ی تنهایی خویشم
آواره نشو ای دل من ، رو به منستان
نسرین حسینی
___________
5__چشـم مسئولین ما را خـواب برد
سیــل آمـــد شهـــر ها را آب برد
ازندانم کاریِ صدها مدیر
نصـف ایــران مـــــرا سیلاب برد
نسرین_حسینی
________
6__دیشب که بساط نوش برپا کردم
با دیدن تو پشت به دنیا کردم
باد آمدو این چنار دل را لرزاند
من زلزله ی تو را تماشا کردم
نسرین حسینی
_______
7__مهر آمدو رنگ وبوی چندان دارد
این کودک ما میل دبستان دارد
جیب پدرش خالی و بی کیف و کتاب
یک گوشه نشسته چشم گریان دارد
نسرین_حسینی