جمعه ۲ آذر
شبِ فانوس شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۴ شماره ثبت ۷۷۵۵۲
بازدید : ۶۳۴ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
چیزی نمــانده تــا شـبِ فـانـوسِ دنیا
بـا مــن مـدارا کــن در اقیـانـوسِ دنیا
.
تـــوی ســـرم امـواجِ سـردِ خـاطـراتت
می پیچد امشب شکلِ اختاپوسِ دنیا
.
این روزگارِ برزخی جای عجیبی ست
می ترســم از هشیـاری ژانــوسِ دنیا
.
بـا اینـکه در جمعیـتـم ، تنهــای تنهـام
مــن رفته ام تـا عهـدِ دقیـانـوسِ دنیا
.
ای چشم های لعنتی بس نیست دیگر؟!
باید که بگریزم از این کابـوسِ دنیا...
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی گرامی | |
|
سلام و عرض ادب جناب انصاری گرانقدر سپاسگزارم زنده باشید | |
|
سپاسگزارم جناب افشاری عزیز بله میتوانست اما یا آن زیبایی که من از ابیات انتظار داشتم دور میشد یا وزن دچار مشکل میشد که در قالب های شعری کلاسیک از دیرباز نه فقط در شعر من که در شعر سایر شاعران بخاطر رعایت وزن چنین مواردی بوده و هست..
| |
|
سپاسگزارم بانو بهارلویی عزیز
| |
|
سپاسگزارم بانوحسینی گرامی زنده باشید | |
|
سپاسگزارم جناب خانیک عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب فلاحی عزیز زنده باشید | |
|
سپاسگزارم بانو قارلقی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود