جمعه ۲ آذر
نفرین برفریب شعری از نیهاد زمان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۷:۲۲ شماره ثبت ۷۷۵۲۷
بازدید : ۴۱۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب نیهاد زمان
|
قسم به بود و نبود !
دراین زمانه ی نابود !
هرگز نبوده ام به بود !
هرگز نمی رسم به بود !
قسم به قله های صعود
قسم به تکرار مکرر سقوط
آن هنگام که خورشید به انحنای کوه لب میسود* ..
مردی از آسمان ،عروس ماه را ربود ...
گویی که هرگز نبوده است به بود !!
گویی که هرگز نمی رسید به بود !!
شاید ما فریب خورده ایم !!
فریب شیطنکی دروغین که بر مناره های بی ثبوتِ* ثبوت ..
سرود خدایان بی سرود را می سرود ...
نفرین یر دروغ !!!
نفرین بر فریب ...!!!
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم دوست ارجمند وعزیز ،شاعر گرانقدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.