يکشنبه ۲۷ آبان
رویش شعری از محمود طیّب
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۷۷۵۱۵
بازدید : ۵۹۸ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب محمود طیّب
|
رویش
محمود طیّب
مثل یک خنده ی ناگهانی
بر لبانم شکفتی و رفتی
راز این رویش لحظه ای را
پس برایم نگفتی و رفتی
رفتی و اشک من قطره قطره
میچکید از دلم ـ درد میشد
رفتی و فصل سبز درونم
کم کم از بیکسی زرد میشد
هی تو لبریز میگشتی از کوچ
هی من آهسته ته میکشیدم
بعد یک عمر همبستگیها
مزه ی درد را میچشیدم
من دلم را به تو هدیه دادم
تا که رفتی دگر برنگردی
آه اما تو هنگام رفتن
کوچ خود را به من هدیه کردی
باز پاییز دردم شد آغاز
اشکریزان من در گرفته
من چنین نیستم ـ باورم کن!
همدلی رنگ دیگر گرفته!
رفتی و در پس خاطراتم
میشدی طرحی از یک حماسه
آه میرفتی و پشت پایت
اشک میریختم کاسه کاسه!
محمود طیّب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود