سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
ای قلم
ای قلم! قصه ی تکرار برایم ننویس
این همه شِکوه ی غمبار، برایم ننویس
مسلخ چشم تو و دست بَراتم بنگر
خط خطی ،گوشه ی دیوار ،برایم ننویس
سادگی، بند قوانین خودم بوده و هست
حکم هر حادثه ای، دار برایم ننویس
موقع دیدن جنجال میان دل و عقل
ناله کن ،آتش ادبار،برایم ننویس
دل تنگم که به درد آمده از جور زمان
بِگُذر، نسخه ی بیمار ،برایم ننویس
چون کلافی که گره خورده ،پُرم از تردید
روی تقدیر من اجبار، برایم ننویس
با تن خسته اگر خواب حرام است، برو
ای سیه کارِ دل آزار، برایم ننویس
لب من با تو حکایت کند از هر سخنی
مُهر خاموشی بسیار، برایم ننویس
۳ مهر ماه ۱۳۹۸
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید.
مهرماهتان گرم از مهرِ نگاهِ حق!