سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
من یک زنم
من یک زنم، راوی پردرد خودم هستم
افسانه گوی حال شبگرد خودم هستم
بر این غزل هم رد خونی از تنم مانده
من کشته ی احساس نامرد خودم هستم
بر هفت رنگیِ زمانه گر چه شوریدم
بازنده ی قلب جوانمرد خودم هستم
با سایه ی خود کوه آهن می کشم بر دوش
در خود شکستم، حکم پیگرد خودم هستم
افکار من موج تلاطم های خاموش است
در این کشاکش من هماورد خودم هستم
دانم سکوت روزه بر فریاد دل کاری ست
من اعتصاب شرم خونسرد خودم هستم
زایم مسیح دیگری از بی کسی هایم
مصلوب این تنها رهاورد خودم هستم
خاکستری از غربتم مانده به جای من
ققنوسم و در آتش سرد خودم هستم
۲ مهرماه ۱۳۹۸
|
نقدها و نظرات
|
درودتان ادیب بزرگوار سپاسگزار مهرتان هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ققنوسم و در آتش سرد خودم هستم