يکشنبه ۴ آذر
بهارْ چشم شعری از حنظله ربانی
از دفتر حدیث دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ۱۶:۲۷ شماره ثبت ۷۷۱۹۹
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حنظله ربانی
|
از من مخواه ، از تو خودم را رها کنم
از " صالحین حلقه " ی چشمت جدا کنم
از من مخواه ، ای تو سرودآفرین ترین !
امشب تمام مرثیه ها را صدا کنم
بوییدنت ، زیارت شعر و تغزل است
هرگز مباد ! صحن غزل را رها کنم
قدری بایست ! تا که دو رکعت ببینمت
" لختی بخند " تا به لبت اقتدا کنم
چشمت شریف ؛ چون حَرَمین مطهر است
باید مدافعانه دلم را فدا کنم
لطفاً بگو " به چشم ! " و بیا تا بهارْچشم !
با « إنْ یکاد » چشم تو را بی بلا کنم
حنظله ربانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما و سپاس از محبتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود