جمعه ۲ آذر
اینجوری نبود شعری از علی قاسمیان ( باغبان )
از دفتر ماه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳ شماره ثبت ۷۷۰۹۸
بازدید : ۴۵۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
داستان عشق ما دوتا که اینجوری نبود
این دل آواره ی تنها که اینجوری نبود
آبی دریا دگر بعد تو آرامش نداشت
دید من هرگز به این دریا که اینجوری نبود
آن همه عشق و علاقه آن همه رویا چه شد
آخر این قصه و رویا که اینجوری نبود
تا که فکرم میرود سمتش هوایی می شوم
آن که فکرش هم کند غوغا که اینجوری نبود
قلب من تنها تو را می دید و تنها عاشقِ
دلبری دیوانه و شیدا که اینجوری نبود
مغرب و مشرق دلم تا بی نهایت می رود
آن که دل را میبرد هرجا که اینجوری نبود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود