جمعه ۲ آذر
دلباختگان بی سرانجام شعری از محمد افشاری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۴۹ شماره ثبت ۷۷۰۹۵
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب محمد افشاری
|
بر دلباختگان بی سرانجام هیچگونه ملامتی نباشد
هر آنکه دارش همه رهزن زده را شهامتی نباشد
یک عمر به گوش همه خواندند سر بی کسی سلامت
حال این گل بدور از رخ خورشید سلامتی نباشد
عقده ها را باز خواهند کرد رسواشدگان روز قیامت
ترس از آن است که بی وصل بمیرم و قیامتی نباشد
گرچه یک شهر بر این ما حسودند و بخیل لیک خدا هم
دعا را بر حسودان استجابت کرد، جسارتی نباشد
گدایان همه شب بر در فضل تو زنند سر به امید کرامت
گرچه میدانم بر بنده ی صدباره گنهکار کرامتی نباشد
#محمد_افشاری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رندانه ای زیباست