جمعه ۲ آذر
احساسِ زیبا شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۷۶۹۹۳
بازدید : ۶۵۹ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
بـــاور کــن ایـن احساسِ زیبا اتفاقی نیست
دیـدار و بــا هــم بـــودنِ مـا اتفـاقی نیست
.
یک لـحـظه دور از من شدی و تازه فهمیدم
مجنــــون شـدن از هجرِ لیلا اتفاقی نیست
.
بــر روی شن ها راه می رفتی و دیدم که...
بی تـــابــی امـــواجِ دریـــا اتفــاقی نیست
.
طرزِ نگاهت نیمه های شب به من می گفت:
رؤیـای خـوشبختـی فـــردا اتفـاقی نیست
.
هـر چـنـد شــاعـر هستــم و غــرقِ خیـالاتم
ایـن عشــق گویـا در مـن امـا اتفاقی نیست
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
سپاس ها بانو رحیم زاده عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب منوچهری عزیز پاینده باشید | |
|
سلام و عرض ادب بانو باقرزاده عزیز ومهربان سپاسگزارم لطف تان پایدار شاعر مهربان | |
|
سپاسگزارم جناب رفیعی عزیز | |
|
سپاسگزارم بانو شیخ محمدی عزیز | |
|
سلام و عرض ادب بانو یوسفی عزیز سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود