بنام خدا
سوز قلبت مهر سـوزان می شود
اشك چشمت ماه تابان می شود
زينبا در كربلاي عاشـقي
روح وجانت عشق يزدان می شود
با وجود وسعـــت افكار تو
ذبح اسماعيـل آسان می شود
قاسم و عباس و مولايت حسين
در مناي عشق قربان می شود
وجه ربّت را تو پيدا ديده اي
يا حسـينت ذكر عرفـان می شود
شان كبراي تو بي همتا بود
راه سبـزت راه ايـمان مي شود
امر والاي ولايت باورت
اعتقادت خشـم شـيطان مي شود
.....
.................................
مادر ببین که رسم زمانه عوض شده
تیر سه شعبه با دم شانه عوض شده
"گویا طلوع می کند از مغرب آفتاب"
سرگشته ایم ما که زمانه عوض شده
اینجا کبوتران همه در حال گریه اند
چون راه دام با ره لانه عوض شده
"عو عو"ی گرگها شده لالایی شبم
دندان گرگ با تو و خانه عوض شده
فریاد العطش همه گلهاش می زنند
رنگ قشنگ و سبز جوانه عوض شده
"باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است"
مادر ببین که رسم زمانه عوض شده
..............
علی رفیعی
زیبا سرودید
ایام محرم تسلیت
ماجور باشید