بـــــاورم او ,دینـــم او , ایمـــانم او , جــانــانم او
هرچــه من ,چِلّه نشینِ عشـــق , او ,درویــــش تر
سوخــــتم از عشــــق , حالا با خیـالِ خــــامِ خود
پس زده دل را ولــے ســــــویش کشانده, پیش تر
در نگاهم, صــــــد هزاران سـالِ نوری با من است
من نمـادِ غُربـــت و او ,از خــودم هم خویش تر
نوشــــــدارو او کــه باشد مــــــرگ درمان میشود
هرچـــه عشقش بر تنِ مــن , نوش تر ,او نیش تر
دلــربایی دلــــــــــربایی دلــــــــــــــربایی میکـــند
تا به قــــــــدرِ دلـــربائی َش دلِ مــــن , ریــش تر
ساخــــــتم او را,خـــــودم را مــُهره مــُهره باختم
هرچـــــه مات ش میشـوم,او کیش تر,او کیش تر
شـــرِّ او, دوریِ از مــن ,خـــیرِ مـن وصلَـــش ,ولی
شوربخــــتانه هـــوایِ وصل , گرگ و میــــش تر
کوچـــــــه ها حتــــــیّ خـبـر آورده اند از عــزمِ او
مــن بـه او اصـــــرار دارم او به رفتــــــن بیش تر
#مرضیه_عاشوری