عـقرب ,عــقرب , ثانیه بر ثانیه, در جــانِ من
دیــدم از ساعت, همیـشه , بدترین رفتار ,هم
سـنگِ دوریِ تو را , دائم , به سینــه میـــزند
آیـِنه , اِنــگار , دارد , با نبــــودت , کــــار , هم
شـاد میخوانــم , ولــی آهنگِ غمگیـــن میــزند
نـُت به نُـت, غُصّـه نشسـته بـر دلِ گیـتار,هم
جـــــای خـــالیِ تو, پُر کــــرده تمامِ خــانه را
از خـــودم دلتنـــگتر دیــدم , کمـی, اَغیــار,هم
راز مـــن بودی و گــــریه برمَلایت کرد , چـون
رفتی و رفـــت از کفِ هر مــحرمی , اسرار,هم
بعدِتو,خورشید,رو می پوشد از هر روز "وشب
می کنــــد اِنـــگار حتـــی روز را اِنــــکار,هـــم
هر چه باشــد از جنونِ آتـــش افروزیِ توست
عامـلِ دلـــسوزی و خودســـــوزیِ سیــگار,هم
وزنِ عُمـری خاطره,در قابِ عکـسِ کوچــکی ؟!
شــانه از قابِ تـــو , خالــی میکـند دیــوار,هم
روزها را تـــار,حــتی لحـظه لحـظه می کنـــد
شَــب , برایـــم روزهای با تـو را , تکــــرار,هم
بی تو , یک دنـیا علیـهِ من , کمر بسـتــه ولــی
می پســندم , رقص , رویِ چـوبه هـای دار,هم
مرضیه عاشوری