جمعه ۲ آذر
خسته شدم شعری از مسیحا کیوان(اعتراض)
از دفتر دل نوشته نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۳۹ شماره ثبت ۷۶۷۷
بازدید : ۷۷۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مسیحا کیوان(اعتراض)
آخرین اشعار ناب مسیحا کیوان(اعتراض)
|
خسته شدم از زندگی کرده
داغی دیگه تو این دنیا نمونده
هرچی غم و قصه بوده رو دلم نشسته
دیگه خنجرشو تا دسته فرو کرده
دنیا دیگه چی داشته رو نکرده
بازی بوده که بازی نکرده
بابا من که یه گوشه ای نشستم
بازی و به تو که باختم
پس تمومش کن این نفسای سردو
لحظه های خفت بار پر دردو
ترو خدا عقربهای ساعت و برام نگه دار
یا لااقل تیغ و دیگه بردار
ضربان قلبم و واسم نگه دار
قلبم که سالهای ساله سرده
توم تنم رو سرد کن اینبار
هر کار بگی برات میکنم
فقط این نفسارو بردار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.