جمعه ۲ آذر
قرار شعری از محمدصدوقی
از دفتر مثلا شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۳۱ شماره ثبت ۷۶۷۳۱
بازدید : ۸۰۳ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب محمدصدوقی
|
قرارمبهم عشق ودلی کـه چون سنـگ اسـت
مــــن و شرارنگاهی که آسـمـان رنــگ اسـت
تـو و رهایی زلــــفی شـبیـه شــب در بـــــاد
تــو بـی خیال دل من که پیـش توتنگ است
گرفــــتـه ام به تــمـنـــا زدامــنــت دسـتــــی
ولی دریغ وصدافسوس باد در چــنـگ اسـت
مـــن وقــنـــاری مــستـــی اسـیـردانـــه ودام
که پیش چشم ترم نحس وهم بدآهنگ است
به شوق وصل به سویت خزیده ام چون باد
گمان مبر که شدم خسته، پای من لنگ است
تـــــو وکرشمه وعــــشوه ،منم همیشه اسیر
هــــدف به تیرنگاهت شدم مگر جنگ اسـت
#محمدصدوقی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از توجهتون | |
|
سپاس بانو | |
|
ممنون از توجهتون | |
|
درودهاااا بانو سپاسگزارم | |
|
درودهاااا جناب الهی ممنون از حضور وتوجهتون پاینده باشید | |
|
سپاس جناب صمدی لطف دارید | |
|
سپاس جناب میناآباد | |
|
سپاس جناب طهماسبی ممنون از لطفتون | |
|
ممنون جناب دهنوی بزرگوار لطف دارید | |
|
سپاس | |
|
سپاس از نگاهتون | |
|
ممنون جناب آبسالان | |
|
سپاس جناب فلاحی لطف دارید نوش نگاهتون | |
|
سلام ممنون از توجهتون | |
|
سپاس | |
|
سپاس جناب رفیعی ممنون از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود