شیعیان درسرهوای کربلادارد.حسین
کس نمی داندچه پیمان باخداداردحسین
کاروانش باربسته محملان آماده اند
درددل باآل پاک مصطفی داردحسین
بهرحفظ دین جدش پابه صحرامی نهد
برتمام نوجوانانش عزاداردحسین
مسلمش راسربریدندودوطفلش همچنین
پیش روباکوفیان بی حیادارد حسین
زخم دارددردلش ازاولی تاسومی
زخم ازمظلومی مولا.علی مرتظاداردحسین
یاداردپاره های گوشه ی قلب حسن
عهدوپیمان باامام مجتبی داردحسین
یادداردجای سیلی پهلوی بشکسته هم
دیده ای پرخون ز فعل ناروا داردحسین
جسم اصغرچون بخاکش می سپارد.آندمی
گفتگوبادشت سرخ کربلاداردحسین
گرچه جسمش پاره پاره ازسنان ونیزه است
همچوشیری حمله برقوم دغاداردحسین
گرزکشته پشته ساخت وجوی خون افتادبراه
این شجاعت رازشاه لافتی داردحسین
یک طرف مشکی فتاده یک طرف دست والم
زینبین دیدندچه حال وماجراداردحسین
زیررگباری زپیکان باجماعت خواندنماز
بین چقد.برعهدوپیمانش وفاداردحسین
گرچه بادشمن نکردسازش به.قد.یک جوی
باخدایش سرتسلیم ورضاداردحسین
ازقفاگرراس اوببریده اندازراه کین
فکرزینب باسیران ازقفا داردجسین
اسب برجسم شهیدش تاختن آن ظالمان
برسرنی هم ببین ذکرخداداردحسین
واردگودی چوشدزینب صدازدیا اخا
ازته گودی صدایی آشنادارد حسین
یک ظرف زخم اسارت باهمه آوارگی
یک طرف دین خدا.مشکل دوتا داردحسین
ظهرعاشورااگرهل من.ندادادحضرتش
یک جهان پیروبرای خونبها داردحسین
رهروانش خاطری آسوده دارند.روزحشر
کین شفاعت را زعرش کبریاداردحسین
ای.وهب.باهردودستت دامن حضرت بگیر
فضل وبخشش ازعلی مرتضا داردحسین
75/3/8میناب.وهب رنجبر
آييني بسيار زيبا و شورانگيز بود
جسارتا مطلع تضمين نيست؟