دوشنبه ۵ آذر
بی قرار شعری از رضا ابوهادی (برسام)
از دفتر سراب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۵ شماره ثبت ۷۶۴۳۶
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر رضا ابوهادی (برسام)
آخرین اشعار ناب رضا ابوهادی (برسام)
|
از همه خستهُ غمم بسیار
و در وهم بی قرار
خواب نآید به چشم
حرف نخواهد که شود جاری و
چشمان تو، هیچ نخواهند که شوند وصف و
دهند قلب مرا التیام
به کجا سر بگزارم
به کجا گریه کنم
به دلت راه نمیابم من
چه کنم راه زیاد است و توان من کم
چه کنم؟
به تو زنجیر نکنم بند غمم را چه کنم؟
ندارم غم هجران تو را تاب و تحمل چه کنم؟
خسته جانم،وهم آلوده و بی خواب
تو به در کن خستگی هایم را
تو به بیرون بران وهمم را
تو بخوان شعرم را
تا بخوابانم چشمانِ پر از اشکم را
و مرا بس که تو فکرم باشی....
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از نگاه شما شاعر عزیز | |
|
سلام به شما استاد بزرگوار ممنونم از نگاهتون | |
|
ممنونم آقا پیمان عزیز نظر لطف شماست خوش حالم که لذت بردین | |
|
ممنونم از نگاه شما شاعر گرامی | |
|
سلام استاد گرامی بله منظور چشمانی که آه از آنها میبارد | |
|
سپاس از شما استاد بزرگوار | |
|
درود سپاس از نظر شما شاعر گرامی | |
|
به به خیلی زیبا بود ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.