جمعه ۲ آذر
همه شهرم شعری از فرهاد علی محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۴۲ شماره ثبت ۷۶۳۸۰
بازدید : ۳۴۹ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر فرهاد علی محمدی
آخرین اشعار ناب فرهاد علی محمدی
|
ای عشق خلاصم کن از این دَر به دَری ها
برایم بِشوی همه جا تا به اَبد همسفری ها
به یک دیده مرا کهنه رفیقی بِنما دوست
که تو پُرآوازه ای و اُستادِ خوش نَظری ها
صد حیف ؛ فرهاد در این کوه تا به امروز
از دیدن این گُل شده بود کور و کَری ها
ای همه شهرم ، از که بپرسم در این شهر
مریمم جان تَنم؛ بود همین دور و بَری ها
شُکر خدا را که هستی و نشستی به کامَم
شَهدِ عسل؛ تو خود بهتر از الماس و زَری ها
بیا با آمدنت کمی شعر و غزلم رنگ بگیرند
رُخصتی که بیایم؟ میشود آیا خبری،،،،ها؟
|