جمعه ۲ آذر
برکهء ماهی شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۸ شماره ثبت ۷۶۳۶۷
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
تقدیر من اینَ ست چه خواهی چه نخواهی
مـن مانـده ام و بخـت بــد و رو به سیـاهی
.
چنـگالِ نگاه تــو چـه گیــرا ست ، بیـا که...
مـن منتظـرم ایـن تـو و ایـن برکهء ماهی
.
گیسـوی تو آشـفته تـرین وضـعِ جهان است
آنقدر که مـی لــرزد از آن عــرش الـهـی
.
یک لحظه فقط خیره شو در چشمِ سلاطین
تــا محو شـــود هیـمنهء قدرتِ واهـی
.
چـون جامِ شـراب ست لبـانـت به خدا که
یک بــار چشیـدن شـده یـک عمــر تبـاهی
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب عاطف گرامی | |
|
سلام بانو باقرزاده گرامی سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی گرامی | |
|
سلام و عرض ادب جناب انصاری گرامی سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب جناب عسکری گرامی سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود