جمعه ۲۵ آبان
من از دست تو دلگیرم شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ۰۸:۰۳ شماره ثبت ۷۶۲۹
بازدید : ۸۲۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
تو را نشناختم دیروز
منِ ِ خوش باور و ساده
تو پایان خودت بودی
ولی من اول جاده
نقاب از چهره ات افتاد
تو را دیدم که شیطانی
چنان آشفتم از دستت
که حدش را نمی دانی
من از دست تو دلگیرم
برو دیگر نیا پیشم
ز تو خیری نمی بینم
نزن اینگونه آتیشم
حرامت باد آن شهدی
که خوردی و نخوردم من
هزاران گوهر جانی
که بُردی و نبردم من
حرامت باد آن عمری
که بهر تو فدا کردم
چه دوستان و عزیزانی
که بهر تو رها کردم
من از دست تو دلگیرم
برو دیگر نیا پیشم
ز تو خیری نمی بینم
نزن اینگونه آتیشم
تو را اینگونه می بینم
گرفتاری پر از عُقده
برای زندگی کردن
ندارد راهی جز حُقه
تو ضایع کرده ای خود را
نداری جای یک وصله
فقط ترک ِ تو باید کرد
و ترک تو فقط اصله
من از دست تو دلگیرم
برو دیگر نیا پیشم
ز تو خیری نمی بینم
نزن اینگونه آتیشم
|