جمعه ۲ آذر
عاشق قصه من شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۳۹ شماره ثبت ۷۶۲۸۵
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
تنها وغـمین ، زغـُصه ی دنیا بود
بی پشت و پناه و خسته ازغمها بود
بیچاره دلـش از این جهان نابکار
بشکسته و در درون او غوغا بود
ای وای بر این قِصه پُر رنج و عذاب
کز بغض و نگاهش همه چی گویا بود
هرلحظه صدای هِق هِق وناله ی او
چون موج پریشان شده ی دریا بود
پیرشدازغم هجران رخ دلبر خود
بادو صدشوق وصال منتظر فردا بود
عشق او شهره افلاک شدو وِرد زبان
عاشق قِصه ما پاک و دلش شیدا بود
شعله ور گشت وبسوخت در تب عشق
مرغ ققنوس شدو عاشق بی همتا بود
#مجیدآبسالان
|
نقدها و نظرات
|
مهرتان را درود شاعر بزرگوار ممنونم از نگاه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز
تمنا میکنم گرانقدر سپاسگزارم از توجه تون 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
ممنونم از توجه و حضور سبزتون 🌺🍃🌺🍃 | |
|
عرض سلام و ارادت استاد گرانقدر ممنونم از کامنت زیباتون مهرتان را درود شاعر بزرگوار عالی نگاه پرمهرشماست بله دوست گرامی سپاس از راهنمایی خوبتون 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر
ممنونم از نگاه پرمهرتون 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود بزرگوار شاعر بزرگوار
ممنونم از لطف ومحبتتون دوست ادیب
سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون
🌺🍃🌺🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
جسارتا موزون به نظر نمی رسد
مثلا مصرع دوم