جمعه ۲ آذر
محكوم به تنهايی شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲ شماره ثبت ۷۶۰۸۳
بازدید : ۲۴۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
محکوم به تنهایی و مجرم به نیازیم
عمریست که لب تشنه به صحرای حجازیم
بی گناهیم ولی در قفس قهراسیریم
ما بی نفس و خسته ی این راه درازیم
رانده شده از خانه چو شبگرد گنهکار
دوریم ز خورشیدکه در سوز وگدازیم
آیین بد آیین که اینگونه ستم داشت
ما زاهدِ عشقیم و مرتب به نمازیم
بستند همه راه رسیدن سوی معشوق
زنهار که اینگونه نمی ماند وما نیز نبازیم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس بسیار از توجه وحسن نظرتان🙏🙏🙏 | |
|
درود و سپاس از شما گرامی. | |
|
درود فراوان بسیار خرسندم که به نوشته های بنده توجه دارید و نظرتونو می فرمایید🙏 پاینده و شاد باشید. | |
|
سلام و درود بسیار سپاس از توجه شما به اشعارم سلامت و شاد باشید🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود
مرگ بر آل سعود آدمکش