جمعه ۲ آذر
نگارا شعری از میلاد حافظ
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵ شماره ثبت ۷۵۹۳۳
بازدید : ۷۰۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب میلاد حافظ
|
تو آرام جانی مرا مست خود کن
جدا ماندم از تو مرا وصل خود کن
به شب های تارم تو ماه شبم شو
ز خورشید روشن تو روشن ترم شو
به دشت و بیابان به دریا و ساحل
بجویم رهت را چو وا مانده از دل
بدنبال عشقت ز سر تا نهایت
ز غم قصه گویم ز شادی حکایت
که شاید بیابم نشانی ز رویت
که شاید دوباره شوم مست بویت
بگردم بگردم به گِرد تو هر دم
به سازت برقصم به سوزت بسوزم
نگارا نگارا نگاهی به ما کن
حساب دلم را ز دلها جدا کن
به حال دل ما نظر کن دوباره
به حال بد این دل تکه پاره
تو فصل بهاری منم زرد پاییز
تو همزاد خنده من از غصه لبریز
بیا و دوباره جوان کن دلم را
که شاید نباشم دگر زنده فردا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.