جمعه ۲ آذر
بیخیال شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۱۲ شماره ثبت ۷۵۷۴۵
بازدید : ۵۶۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
مـن خـراب و خستـه ام ، بیـماری ام را بیخیال
تیــک تـــاکِ ســاعــتِ دیــواری ام را بیخیــال
.
کـودکِ کــاری بــابــا بــودم و خیسِ عــرق
حوصـــله کـــو! ای رفیــق آتــاری ام را بیخیـال
.
تـا کـه اسـبِ وحـشی چشمـانِ تـو رَم کرده بود
کلّـه پــا شد روزگـارم ، گــاری ام را بیخیال
.
مـــردِ معتـــادی شــدم تنهــا میــانِ جمعیـت
مستِ مست و نشئه ام ، هوشیاری ام را بیخیال
.
مثلِ سربازی که در جنگ است و عشقش رفته بود
قلبِ من می سوخت... زخمِ کاری ام را بیخیال
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز سپاس از حضور ارزشمندتون | |
|
سپاس ها بانو شیخ محمدی عزیز
| |
|
سپاسگزارم جناب سالوند گرامی | |
|
سپاسگزارم جناب کریمیان عزیز
| |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی عزیز و گرامی زنده باشید شاعر گرانقدر | |
|
سپاسگزارم جناب زمانیان عزیز لطف دارید دوست خوبم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
جسارتا با معنی آن موافق نیستم