جمعه ۱۸ آبان
منِ من شعری از مریم محمدصالحی
از دفتر دریای تلخ نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۷۵۳۰۲
بازدید : ۸۵۸ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مریم محمدصالحی
|
میدانی؟!
واقعیت این است:
هیچ کس من نیست.
یا اینکه من زیادی منم!
طوری که هیچکس مثل من نیست.
شاید برای همین است که هیچ وقت،
نمی توانی مرا بفهمی!
یا برای همین است که حق نداری
قضاوتم کنی.
حتی اگر کفش هایم را بپوشی!
واقعیت این است:
شاید کفش های من برای تو اندازه شود
شاید تاب بیاوری،
لب به شکایت نگشایی
یا کمر خم نکنی،
اما حق نداری
قضاوتم کنی.
چون من نیستی!
باشد!
شاید منِ من،
من تر باشد!مثل خون رنگین تر!
یا منِ تو مرد تر!
منِ مرد!:
یا مرا بفهم،
یا قضاوتم نکن.
منِ من،
حسّاس ترین من دنیاست...
باور کن،
یا بمیر!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.