جمعه ۲ آذر
معما شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ۰۸:۲۰ شماره ثبت ۷۵۱۱۲
بازدید : ۶۱۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
رنـگِ چشمـانِ تـو آنقـدر تمـاشـایی هست
مـاورایش به نظر چشمهء زیبـایی هست
.
دستـه دستــه روبـروی قجـــرِ اَبـــروهات
ارتـــشِ زندیه در حـالِ صـف آرایی هست
.
آیـهء حجـب و حیــا از رخِ تو می بــارد
اَشهـدُ اَنْ کـه در آن معنـی والایی هست
.
گـاه نزدیکِ منـی...گـاه چنــان دوری که...
من که ماندم به خدا این چه معمایی هست!؟
.
تــو همــان مـاهِ بلنـدی و پلنگِ دلِ مـن
خیــز برداشته و عـاصـی رؤیــایی هست
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب کریمیان گرانقدر | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی عزیز زنده باشید | |
|
متشکرم جناب نصرت خواه گرامی | |
|
سپاسگزارم جناب منوچهری عزیز
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.