يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر لیلا امریاس(پریسا)
آخرین اشعار ناب لیلا امریاس(پریسا)
|
وای بر من ، رفت و من تنها شدم
سنگ خجلت باره ی یخ ها شدم
او خدای من ، و من بازیچه اش
در طریق عاشقی رسوا شدم
شمس چشمش در طلب برده مرا
در فراقش همچو مولانا شدم
بوسه هایش در جدل با فلسفه
تا که افلاطون آن لب ها شدم
نوح بود و کشتی مهرش شکست
در پی ایمان او ، دریا شدم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بی نهایت از همراهی شما سپاسگذارم نظر لطف شماست | |
|
درود بر جناب بیدل ممنونم از حسن نظرتان
| |
|
سلام سمانه ی گرامی همچنین شما مهربان | |
|
درود جناب ایرانمنش سپاسگذارم از همراهیتان | |
|
درود جناب هداوند بسیار خرسندم که قبول زحمت می کنید و اشعارم را نقد می کنید خیلی از نظرات شما ممنونم امیدوارم در سایه لطف نظرو راهنمایی شما بتوانم سروده هایی خالی از اشکال بگویم بازم ممنونم از همراهی شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود