جمعه ۲ آذر
چیستی؟! شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۰۶ شماره ثبت ۷۴۶۵۸
بازدید : ۷۲۲ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
گیج و منگم ، خواب می بینم خدایا...وای نه!
حــوری از جنـّت به نـزدم آمـد آیـا؟...وای نه!
.
مـا مگـر داریــم تـا ایــن حــد عــزیز و دلــربـا
نه! کجــا داریــم مــا مثــلِ تـو زیبــا...وای نه!
.
من که یوسف نیستـم تـا بی تفاوت رد شــوم
از دیـــارِ بــاستــان آمـــد زلیخـــا!... وای نـه!
.
پـــاکــی آغــوشِ تــو چـــون آبــی دریــا و مـن
بــی تأمــل می زنـــم دل را به دریـــا...وای نه!
.
دود کـردی جــسم و روح و دیـن و دنیــای مرا
چیستی؟جادوگری! حوری! پری! یا؟!!...وای نه!
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانو باقرزاده گرانقدر سپاسگزارم زنده باشید | |
|
سپاسگزارم جناب منوچهری عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب اهورا گرانقدر | |
|
سپاسگزارم جناب عطااللهی گرامی | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی گرانقدر | |
|
سپاگزارم جناب مهبودی عزیز | |
|
سپاسگزارم بانو غیبی پور گرامی | |
|
خیلی ممنونم بانو عنایتی گرانقدر و مهربان لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود