جمعه ۲ آذر
یک قصه از آن صورت ... شعری از احمد آذرکمان
از دفتر پلاستیک مشکی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۱۵ شماره ثبت ۷۴۶۲۷
بازدید : ۴۳۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب احمد آذرکمان
|
يك قصه از آن صـورت بودي و شـنـيديمت
يك جرعه از آن مـعـني بودي و چشـيديمت
هـمـچـون دلِ ما بـودي لـبـريزِ ســپـيــدي ها
بر صـفـحه يِ دل ما هم لبـريز كـشـيـديـمـت
هر چند كه ديديمت بر پرده يِ اشك خويش
آن قــدر لــطــيــفــي كه انــگــار نديديمت
خــود را ز كَرَم كـردي مــعـشـوقه يِ ما و ما
طــفـلانه گــمان كـرديم با عشــق خريديمت
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و فراوان سلام . منت پذیر لطفتان هستم . | |
|
سلام . ارادت های بی کرانه | |
|
سلام منت پذیر لطفتان هستم. | |
|
سلام . سر دوستی سلامت . ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.