جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
هزاران آرزو دارم ولیکن
میان پیله ی حسرت اسیرم
مرا یارای پروانه شدن نیست
جوانی رفته و حالا چه پیرم
زمانی عاشق و دیوانه بودم
شبیه یک درخت سبز و زیبا
کبوترها ز قلبم پر کشیدند
شدم تنهاترین تنهای دنیا
چه خوابی دیده ای دنیا برایم
که در دامان تو خیری ندیدم
شراب شوکران دادی به دستم
تمامش را چه آسان سرکشیدم
سر غم های بی پایان سلامت
به ما یک لحظه شادی هم نیامد
هزاران زخم خودم از زمانه
به ابروی خدا یک خم نیامد
خوشم اما که دیگر وقت کوچ است
دگر در این جهان کاری ندارم
نمی بارد به یادم هیچ چشمی
من اینجا هیچ دلداری ندارم.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد عزیز ممنونم به شاگرد کوچک خود لطف دارید | |
|
سلام ممنونم از حضور و همراهی ارزشمند شما مانا باشید | |
|
درود بر شما ممنونم که از همراهی و محبت شما شاعر گرانقدر من در این سن جوانی زجهان سیر شدم صورتم گرچه جوان است زدل پیر شدم پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید