جمعه ۲ آذر
حقم این نیست... شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۷۴۳۸۷
بازدید : ۵۷۰ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
روزهــا آمـــد و رفتـنــد ولــی انـگـــاری
حـال و روزم شـده بعد از تـو غمـی تکراری
.
مـن تمامـم شده چـون مـردِ خیـابان گردی
کـه خلاصـه شــده در دود و پُـکِ سیـگـاری
.
دو سه عکس از تـو و چشمانِ سیاهت دارم
به همین دلخوشم ای دوست...نگو! بیماری؟
.
مـــژه های تــو نیستــانِ خیــال انگیــزست
حقم ایـن نیست که طـردم کنی از نیزاری...
.
این غزل چون غزلِ هفتهء پیشــم...بی تو
بـایــگانـی شــــده کنــــجِ کمــــدِ دیــواری
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانو باقرزاده گرامی سپاسگزارم زنده باشید | |
|
سپاسگزارم بانو غیبی پور عزیز | |
|
متشکرم جناب طهماسبی گرامی پاینده باشید شاعر گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود