جمعه ۲ آذر
ورزشکار شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۲۸ شماره ثبت ۷۴۲۸۱
بازدید : ۹۴۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
مستحـقِ بـرد هستم ، بخـت با من یار شد
روی اعصــابِ رقیبــان خنـــده ام آوار شد
.
مثل ورزشکارِ با انگیزه ام ، در گوشه ای...
سخـت تمـرین کــرده و آمـادهء پیکار شد
.
بــاخـت ها در کـارنـامه مقطعـی بـودنـد تا
بـعــدهــا او لایـــقِ جـــایــزهء بسیــار شد
.
کـم نیاوردم..نه! اصـلا ، تا که بعد از مدتی
جادهء سرسختِ قلبت راحت و هموار شد
.
آنقَدَر در راه عشقت روز و شب جنگیده ام
تـا کــه عـــزمِ راسخــم تیتـرِ یک اخبـار شد
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی گرانقدر | |
|
سپاسگزارم بانو امرباس گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شیرین بود