جمعه ۲ آذر
سراب شعری از مهناز حسینی(آناهید)
از دفتر پاییز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۲۵ شماره ثبت ۷۴۰۹۸
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر مهناز حسینی(آناهید)
آخرین اشعار ناب مهناز حسینی(آناهید)
|
می خواهم چتری باشم
برای اشک هایت
زیر باران
تا اشک هایت
در هوای دلتنگی چشمانت
محو وصال باران نشوند
من به سرابی در خود رسیده ام
که در کویر بی کرانه قلبم
مرا از تو سیراب می کند
تو را در بی نهایت می خواهم
آن هنگام
که در رستاخیزی عریان
سر از خاک تنهایی ام بر می دارم
تا ققنوس جانم
در هبوطی عریان
خاکسترش را در آشفتگی نگاهت
به باد دهد
مرا در برزخ احساست
به خاطر بسپار
که می ترسم
از فراموش شدن در ابدیت بی تکرار سکوتت
مادام که بی قرار طنین صدایت هستم
#آناهید
#مهناز- حسینی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد | |
|
سپاس فراوان از نگا زیبا بین شما | |
|
پاینده باشید | |
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
بسیار زیبا و چر احساس سپاس از نگاه شما | |
|
سپاس از نگاه زیبا بین شما مانا باشید | |
|
سپاس گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.