جمعه ۲ آذر
یا علی شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر آیینی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸ شماره ثبت ۷۴۰۸۰
بازدید : ۱۲۷۱ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
بــی تــو برگـی زرد در فصـــلِ خـــزانـم یا علی
مــاتِ تــزویـــرِ رخِ نـــامـــردمـــانـــم یـا علی
.
من یتیـمـی در پـی یک قـرصِ نان ، امشب ولی
فکــــرِ درمـــانِ غــمِ سـلطـــانِ جـــانم...یا علی
.
مــرده باد آن یاغی تـرســو که بـا شمشیرِ خود
ضـربتــی زد بـر ســرِ شــــاهِ جـهـــانـم یا علی
.
فُزتُ ربِّ الکعبه گفتی ، رفتی و من بعد از این
دلـخـوشِ آن غـائـبِ صــاحب زمـانــم یا علی
.
شعر در وصفَت سرودن سخت بود ای شاهِ دین
لـطــفِ تــو شــد شــامـلِ حـالِ زبــانــم یا علی...
.
علیرضا آرین مهر
.
تقدیم به مولا و سرورم ، امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام
.
شهادت امام علی(ع) را به حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) و همهء شیعیان و دوستدارانش تسلیت عرض می کنم
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب نوری گرامی زنده باشید | |
|
سپاسگزارم جناب خسروانی عزیز | |
|
سلام و عرض ادب جناب رفیعی گرامی سپاسگزارم زنده باشید شاعر عزیز | |
|
سپاس ها بانو شیخ محمدی عزیز | |
|
سپاسگزارم بانو امرباس گرانقدر | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی عزیز زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد