سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      سرسپرده

      شعری از

      مهرداد پهلوان زاده

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۲۱ شماره ثبت ۷۳۹۴۶
        بازدید : ۴۸۷   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
      آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده

      اگر به شانه گرمت دوباره سر بسپارم
      اگر به زلف سیاهت دوباره دست گذارم
      قسم به عمق نگاهت قسم به چهره ماهت
      که آرزویی بجز این دگر به سینه ندارم
      نمیدهم به دو دنیا اگر به گوشه چشمی
      نظر کنی به من و این رخ تکیده و زارم
      نشسته ام سر راهت کنار کوچه و تنها
      تویی که باز نیایی منم که باز ببارم
      درخت خشکم و بی بر در این زمین ستمگر
      چه میشود که برویی گل همیشه بهارم
      اگر چه مهر از این در به ناامیدی و حرمان
      نمیرود که همیشه تویی امید و قرارم
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۴۸
      درود بزرگوار
      غزلی ناب و زیبا بود خندانک
      یدالله عوضپور    آصف
      چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۲
      درود دوست خوبم
      غزلی سرشار سروده اید
      آفرینها برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۱
      درودها جناب پهلوان
      بسیار دلنشین و لذت بخش
      مانا باشید به مهر
      خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۲۹
      درودتان
      بسیار زیباااااا
      خندانک خندانک خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۳۳
      درود استاد
      سروده ای زیبا نگاشتید
      لیلا امریاس(پریسا)
      جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ۰۲:۲۶
      عرض ادب...
      شعر زیبا و روانی سروده اید
      اما زیاد ساده بودن شعر بار ارزشی شعر را کم می کند
      گاهی باید در شعر از استعارات و تشبیهات و اغراق استفاده کرد
      موفق باشید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0