سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
سپید کوتاه و زیبایی آفریدید
همراه با زیباییهای سخن و آرایههای ادبی؛ از جمله:
_تلمیح به داستان یوسف و زلیخا.
_ مراعات نظیری که بین واژههای: زنانه؛ یوسف کنعانی؛ هوس و زلیخا در داستان یوسف و زلیخا موج میزند و نیز مراعات نظیر میان واژههای دختر؛ زنانه؛ زلیخا.
_ ایهام تناسبی که بین واژههای: زیبا؛ شیرین؛ شیدا (از این دیدگاه که تماما صفتهایی هستند که میتوانند اسم خاص دختر باشند؛) با واژههای دختر؛ زنانه و زلیخا جاری است.
_پارادوکس که در مفهومِ عبارتهای: (نسخهی زنانهی یوسف کنعان بودن) و (مردانه زلیخا شدن) وجود دارد.
_بیان دیگر زیباییها و آرایههای شعرتان را به دیگر دوستان شعرشناس وامیگذارم.
همواره در اوج باشید.