جمعه ۲ آذر
نوا به آه... ( زلال پیوسته قافیه دار ) با تشکر از استاد سبک زلال جناب ابولفضل دادا شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ ۰۳:۵۷ شماره ثبت ۷۳۸
بازدید : ۱۰۱۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
خوني چون ستاره در شب
خوبي سر به نيزه و سواره در شب
و نـوا بـه آه و بی وفـائــی و جفـای کـــوفــه
نشدَست بر فــراق چــاره در شب
جام لب، صد پاره در شب
نه! مزن به لب، لعين ! حد
در خطا غــرق شدی! یـزیـد مـرتــد!
و امـام(ع) خواند قـرآن وَ زلال حق عیان شد
روز محشر شود از خـوب،جـدا،بـد
اُف به تو ، هلاک مسند!
سعید مطوری/مهرگان
ازدفتر زلال
زلال فوق در وزن « فاعلاتن فاعلاتن » می باشد:
فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.