با سلام در مورخ 14 اردیبهشت 98 مناظره ای در خصوص توسعه سد سازی در کشور با حضور مهندسین ترکش دوز ، عیسی بزرگ زاده ، مهدی معتق و حسین آخانی برگذار گردید .با تماشای آن اظهار نظر شخصی خود را بدین سان تقدیم می نمایم :
ما ، در کار خیر نیز استخاره زدیم
مناظره ای در ورای استحاله زدیم
بود و نبود سد نیست در تخصص عام
که ما به این بهانه فعل زیرکانه زدیم
محیط زیست کجا و سازه های عمرانی
چنان که جای مطب درب چایخانه زدیم
گویی که حقیقتِ تلخ را بیان سخت است
چو پشت پرده دل از وضع آن خزانه زدیم
چه پولها که خرج تیم های بازی ماست
ولی برای آبادی این دیار چه چانه زدیم
فرق ردیف و قافیه را تمیز نتوانیم
سپس به قبقبه ، نقدی به آن ترانه زدیم
جانا چه غصه خوری به این تفعل ما
ما فال هم به تقلب ز روی نشانه زدیم
خود را به خواب زده ایم ز درد بیداری
درجیب مُسَکِّن و دم از علاجه (معالجه) زدیم
چون آب شهرقطع شد ، به هر دلیل
بیداد نمودیم و داد از زمانه زدیم
اگر چه سد نجات بخش مردم ما بود
بازهم به ریشه سد کلنگی دوباره زدیم