جمعه ۲ آذر
دو چشمِ خسته ام در اوج حسرت، به سقف آرزو ها خیره هستن شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ۱۵:۳۴ شماره ثبت ۷۳۶۸
بازدید : ۶۹۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
دو چشم خسته ام در اوجِ حسرت، به سقفِ تیرگی ها خیره هستند
تو را اشباحِ شب از من ربودند ، به گردِ هستی من میله بستند
قفس های تباهی دور تا دور ، مرا در انزوای من نشاندند
چه آسان آسمانم را گرفتند ، چه راحت بال هایم را شکستند
در اعماق سکوتی لاجوردی ، غروبی سرخ باقی مانده از عشق
تو قربانی بت های زمانی ، خدایانِ شب از خون تو مستند
در این شب های تاریک زمستان ، کلاغان فاتحان آسمانند
کلاغان لشگر تاریک مرگند ، کلاغان کافرانی شب پرستند
دو چشم خسته ام در اوجِ حسرت، به سقفِ تیرگی ها خیره هستند
در این یلدای جاویدان غزلها، به سوگ مردمک هایم نشستند
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.