جمعه ۲ آذر
خلاصهی زندگی شعری از بلور اشرف
از دفتر یکشنبه های زوریخ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۲۸ شماره ثبت ۷۳۴۹۵
بازدید : ۵۴۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب بلور اشرف
|
زندگي
خلاصهيست
به نام تو
و دیگر چیزی بیاد نمیآورم
نه فصلها را
نه باد را
و نه باران را
به یاد میآورم
که عشق
نام دیگر فراموشی
و پرنده نام دیگر عشق است
و خیال من
پرنده ای مهاجر
که هر شب
به سرزمین گرم دستانت
کوچ می کند
و روز دوباره بر میگردد
نگران نباش
هر چقدر فاصله اتفاق دوری باشد
تو را در خود
در خواب و خیال
پیدا میکنم
پرندهها
هیچوقت فراموشی نمیگیرند...
#بلور_اشرف
bolourashraf
از مجموعه ی: « یکشنبه های زوریخ » انتشارات فصل پنجم
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس و درود بر شما | |
|
درود بر شما ممنون از همراهی 🍀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود