پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر محمدعلی جعفریان(عاشق)
آخرین اشعار ناب محمدعلی جعفریان(عاشق)
|
طرحی میان گریه ولبخند
.
طرحی میان گریه و لبخند
تقدیم به خالق عاشوراحسین(ع)
آقا حرم(1) را با حرم پیوند داده
طرحی میان گریه ولبخند داده
یعنی دل صدچاک من را با دل خود
در لحظه ی آیینگی پیوند داده
او در جواب تلخی ِ تلخِ نگاهم
طعمی به شیرینی ظرفی قند داده
دیده که در اوج تحسّر می گدازم
دل را به صبر بیشتر سوگند داده
نازم نگاه دلنوازش را که شرح ِ
تفسیر نابِ زند با پا زند داده
می خواستم منکر شوم حرفِ دلم را
دیدم به آب ایندل ! تمام بند داده
از روز خلقِ آفرینش عشق پاسخ
در متن لبخندی به چون و چند داده
در آتش تشویش عشقش می گدازم
شاید به جای دل مر ا اسپند داده
یعنی همینکه :من رضایم ، رستگاری
بر عهد ما ایزد تو را سوگند داده
نازم به آن عاشق که در راه محبت
مانند پیغمبر یکی فرزند (2)داده
محمدعلی جعفریان(عاشق)
1- حرم= القلب حرم الله: دل حرم خداست
2-مانند پیامبر یکی فرزند: فرزندی شبیه پیامبر(ص) مقصود
حضرت علی اکبر(ع)
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی عزیز سپاس فراوان | |
|
سلام خانم یوسفی سپاس فراوان ممنونم از ابراز لطفتون | |
|
سلام به چشم حق پرستان حقیقی حسین یعنی تمام آفرینش...عاشق جناب زارع عزیز ممنونم خدا یاریتون کنه | |
|
سلام جناب طهماسبی عزیز ممنونم از محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود