شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مرصاد رسولی(آسف)
آخرین اشعار ناب مرصاد رسولی(آسف)
|
بانو بگو تنها شدن میدانی یعنی چه
مجنون بی لیلا شدن میدانی یعنی چه
گفتند دیوانه نباید ماه را بیند
ای ماه من شیدا شدن میدانی یعنی چه
هر روز زیبا تر شوی هر روز میمیرم
درد است،این زیبا شدن میدانی یعنی چه
بغضی گلوی مرد را میگیرد از غیرت
وای اینچنین میرا شدن میدانی یعنی چه
دریا بدون ساحل آغوش تو هیچ است
در حسرت دریا شدن میدانی یعنی چه
من در حریق عشق تو پروانه خواهم شد
مست از تو بی پروا شدن میدانی یعنی چه
شب با خیالت تا سحر آوارهء دردم
دل سردِ از فردا شدن میدانی یعنی چه
مجنون تر از مجنونم و عاشق تر از فرهاد
در عاشقی رسوا شدن میدانی یعنی چه
|
نقدها و نظرات
|
نظر لطف شماست سپاس گزارم از محبتتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود