يکشنبه ۴ آذر
...آشوب است شعری از جواد کریمی
از دفتر بداهه نوشت های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۰۱ شماره ثبت ۷۳۱۷۷
بازدید : ۵۳۰ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب جواد کریمی
|
در نگاه ات چه کرده ای پنهان،
اندکی رُعب و در دل آشوب است
بی جهت اخم می کنی با من
گاهگاهی بخند،... این خوب است
رنگ چشمت شرار آتش را
شعله ور کرده در دلم بانو
من به تشخیص و حدس بر اینم
حالتی می رود که مغضوب است
سر به سر می گذاری ام؟ یا نه،
فکر سرکوب و خیر و شر هستی
زیر و رو کرده عشق،... جانم را
جان من!، این چگونه اسلوب است؟
کاش از روبرو در آیینه،
می نشستی به خلوتی با خود
با دلی صاف می شدی عاشق
چون فرایند عشق مطلوب است
بی شک امّا اگر شدی عاشق،
تازه می فهمی عاشقت بودم
از ازل تا به حال،... تا بِه اَبد
در دلم عشق مُهر و مکتوب است
#جواد_کریمی
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادت جناب استکی عزیز سپاس فراوان | |
|
درود و ارادت جناب عسکری سپاس از شما بزرگوار | |
|
درود بر شما جناب اسماعیلی سپاس فراوان | |
|
درود بر مهربانو جلیلی گرامی سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود