جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب ندا عبدحق
|
دردم زفراغ تو
ذکرم شده نام تو
مشغول خیال تو ، آغاز نمی خواهد.
از سینه برون شد دل
یک دم نشده غافل
این جسم گرفتارم ، پرواز نمی خواهد.
این موج خورشیده
این جان بلا دیده
جز ساحل آغوشت ، دمساز نمی خواهد.
در عشق تو زنجیرم
از هجر تو می میرم
جز نام تو دیگر دل ، آواز نمی خواهد.
من زاده ی پاییزم
از مهر تو لبریزم
این مهر بجز آبان همراز نمی خواهد.....ندا
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
عرض ادب سپاسگزارم | |
|
خیلی متشکرم | |
|
سلام بانوی عزیز متشکرم شاد و سرافراز باشید بانو | |
|
سپاسگزارم دوست ارجمند | |
|
سلام و عرض سپاس از حضورتون زیبا می نویسید درود بر شما | |
|
درود متقابل شاعر ارجمند | |
|
سپاسگزارم شاعر گرامی | |
|
سپاسگزارم جناب هداوند نظر لطف شماست بزرگوار | |
|
تشکر | |
|
نظر لطف شماست خوشحالم که پسندید ، سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.