يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مسعود مهرابی( درویش)
آخرین اشعار ناب مسعود مهرابی( درویش)
|
نگاهت چارمضراب جنون با زنگ سنتور است
و هر تاری ز مژگانت سه تار و تار و تنبور است
بیات ترک میخواند خط مشکین ابرویت
و کوکِ چنگِ باد و زلف تو در مایهی شور است
همایون مینوازد مطرب لبهای تو جانا!
صدای خندهات در دستگاه شور و ماهور است
گلو و غَبغَبت تصنیف زیباییست و میدانم
که با آواز دشتی و سهگاه، این شعرها جورست
قد رعنای تو تحریرهای ایرج و گلپا
تویی اوج صدای هر که در آواز مشهور است
چه کرده خالق یکتا زمان خلق تو ای عشق؟!
یقین دارم خدا هم از تماشای تو کیفور است
#مسعود_مهرابی
|
نقدها و نظرات
|
هزاران درود جناب استکی، بمهر خواندید | |
|
درودها مهربانو هدیه، سپاس بیکران | |
|
درود برشما جناب اسماعیلی عزیز، سپاس بی کران | |
|
لزاران درود جناب طهماسبی، بمهر خواندید،سماسگزارم | |
|
درودها برشما جناب خسروانی عزیز سپاس بی کران | |
|
درودها شهرام خان، الهی همیشه کیفور باشید | |
|
هزاران درود بانو یوسفی عزیز، عالی وجود ارزشمند شماست، بمهر خواندید. | |
|
درودها مهرداد خان سپاز از حضورتون | |
|
هزاران درود جناب سپهریان عزیز،سپاس از بذل توجه و لطفتون | |
|
درودها جناب فلاحی عزیز، سپاس بی کران، لطفتون مستدام | |
|
درود برشما جناب دادخواه عزیز،سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود