جمعه ۲ آذر
باران شعری از بلور اشرف
از دفتر یکشنبه های زوریخ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ۲۳:۰۷ شماره ثبت ۷۲۹۲۵
بازدید : ۸۵۵ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب بلور اشرف
|
می خواهم موهايم را
به دست
دل پريشان باد بسپارم
می خواهم پنجه ی آفتاب
تنم را نوازش كند
با ثبت نام به دنيا نيامده ام
كه به نام كسی ثبت شوم
من فقط
سهم خودم را از زندگی
زندگی می كنم
جای من
در قفس
خاك خوردگی عادت نيست
من خاكم
بادم
بارانم
برفم، خورشيدم
هوا
نمى گذارم زير تيغ بايد ها و نبايد ها
در سايه ی سنگين عرف و شرع
و جاده ی خشكيده ی
عادت و آبرو بپوسم
من روح طبيعت م
نبض زندگی
مى خواهم علفی وحشی
در دامان سبز دشت باشم
قامت شكستنی من
اسير طوفان بايدها نمی شود
كه من باران می شوم و
در دل هر گياه و درخت
زنده می شوم و
مكرر به دنيا خواهم آمد
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
درود ها، ممنون | |
|
سپاس از مهر | |
|
ممنون | |
|
سپاس ها | |
|
ممنون | |
|
ممنون | |
|
سپاس | |
|
ممنون | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.