يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر دکتر علی حیدری معاف ( فریاد )
آخرین اشعار ناب دکتر علی حیدری معاف ( فریاد )
|
گفتم بهارم ای گل در هجر چون خزان است
گفتا بهار و گل ها در سینه ات نهان است
گفتم دلم به هجرت همواره در فغان است
گفتا کنون که بینم خاموش و بی زبان است
گفتم که محو رویت ٬ شد چشم و در تماشا
گفتا به خنده آری این عیب هر جوان است
گفتم ز مهر و احسان در بر چرا نیایی؟
گفتا تهی کن آغوش از هرچه بینمان است
گفتم ز نوش لب ها این تشنه را دوا کن
گفتا که چشمه دیدم کز دیده ات روان است
گفتم که بی تو غم ها گرداب جان ستان شد
گفتا که جان سپردن میلاد عاشقان است
گفتم گذشتم از خود دل می زنم به دریا
گفتا به بحر٬ جانت چون قطره بی کران است
گفتم مرا صدا کن دریا ٬ که سوخت جانم
گفتا درآ که دیدم ٬ داغم تو را به جان است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
درود بی پایان
سروده ای عالی از شما خواندم
تبریک و احسنت
در پناه حضرت دوست