چهارشنبه ۲۳ آبان
باز باران شد بهانه.... شعری از ندا عبدحق
از دفتر یک نفر منتظرت هست... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۷۲۶۰۴
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب ندا عبدحق
|
باز باران شد بهانه
در هوایت عاشقانه
هم قدم با خاطراتت
می نویسم یک ترانه.
می روم در زیر باران
با بهانه های کوچک
پا برهنه روی ساحل
می دَوَم مانند کودک.
دورم از هر غصه و غم
داده ام دل به نواها
مثل یک مرغ هوایی
می روم تا آسمانها.
تا به یاد آمد نگاهت
زیر و رو گشته هوایم
با صدای موج دریا
این منم که هم صدایم.
موج شد راهی به ساحل
شد هم آغوش صدفها
من خودم دیدم به گوشش
عشق را میکرد نجوا .
خوش به حال موج دریا.....ندا
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس دوست گرامی 🌹🙏 | |
|
سلام بانوی گرامی ،،متشکرم که به مهر خواندید جانا 🌹🙏 | |
|
از حضور شما در اینجا نیز متشکرم دوست ارجمندم🌹🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا سروده اید
قلمتان مانا باد